lørdag 2. april 2011

Til en venn

 Da ble det plutselig et kort igjen..
Det går i rosa og blått med brunt som basefarger..
Dette kortet lagde jeg med tanken på min nabo og meg.
Hun liker jo blått,som kanskje de fleste har fått med seg..men hun nevnte nå her en dag at rosa å er greit:o)

Og jeg da,jeg liker jo rosa..men liker at det sniker seg inn blått her og der..Brunt er jo en god varm farge..



 Med dette, gikk jeg inn å laget  dette kortet til E C...fra meg....
Tekststemplene er fine venneord fra Storyteller, og jeg liker dem kjempegodt...En fin måte å vise en venn.....


 Bak denne hjerteklipsen så står det skrevet noen ord til E C.men den holder jeg skjult, he he he.....
To naboer,to venner som vil noe.......
Håper kortet sa deg mye...klem fra meg...








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar