onsdag 30. mars 2011

Gave til dåpsbarnet

 Denne barnevognen laget jeg til et tantebarn som ble døpt i Jan. 2011.
Har brukt mye rosa i prosjektet. Bazill-kartong til bunnmateriale,og mønsterark til å dekorere..
Stempelet Ti små fingre ti små tær er stemplet inni vognen..
Artig å lage;  ide og mal fant jeg hos Mayas blogg..
Utrolig arbeid å legge ned men artig å se hva resultatet blir---verdt det...


Her ser dere vognen fra siden..
Måtte jo selvfølgelig lage et kort ved siden av...et staffelikort,og der ble også denne "taggen" hengt på - med et nydelig tekst stempel...Det er så mye fint å få tak i---(må jo kjøpes self)
Jeg var ikke hjemme da dåpen fant sted,men jeg viste både barna og mannen hvordan man skal sette opp kortet ved siden av vognen..
Men men,det hadde de glemt da...synd, for det gjør så mye at det vises sånn som det er ment...tror barnet blir fornøyd når hun vokser til :o)
Ihvertfall et artig prosjekt å jobbe med. Så kom igjen mine venner--"produser" i vei......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar