tirsdag 13. juli 2010

Bursdagskort



 Juli-utfordringen 2010..
 Jomfruinnlegget mitt.....:-)
 Jeg tenkte å prøve meg på utfordringen til Ett Trykk.
Den viste et bilde av en sykkel og fargene gikk i rosa og lime grønn.
Det jeg tenkte på da jeg såg den utfordringen,var Martha Louises 30 års feiring,Det året da fargene rosa og grønt gikk hånd i hånd ..og bildet tilfaller jo en jente,synes jeg da.





 















  Så dette staffeli- kortet gikk også til min datter som fylte 7 år 13 Juli.Og hun elsket fargene.
Som dere ser,har jeg også tatt med sykkelen inn i kortet.
Og jeg vet at Martha Louise hadde en terning på kjolen sin(den hun hadde på seg på dagen)
Og den viste jo tallet seks,,så derfor har jeg tatt med en terning på kortet mitt..


                                          Inspirasjonsbilde til Ett Trykk







1 kommentar:

  1. Morsom løsning på utfordringen vår! Takk for at du lot deg inspirere :)

    Åshild
    Ett trykk

    SvarSlett